خواب آلود


کشــــتی مـــــــنو . . . .

بغلت میکنمـ و مُحکم فشارت میدمـ به خودم

اندازه یِ همه یِ روزاییــــــــــــــــــ که ندیدمتـــ

دقیقه 91

شاگردان دایی در دقایق پایانی بازی حملات همه جانبه ای روی دروازه استقلال ایجاد کرده بودند اما این فرصت ها یک به یک به هدر رفت.

با وجودی که این پرسپولیس بود که حمله می کرد اما این شاگردان پرویز مظلومی بودند که در دقیقه 90+1 توسط فرهاد مجیدی به گل رسیدند

استقلال در وقت‌های اضافی پرسپولیس را شکست داد و همه چیز بین من و اون به خوبی و خوشی پایان یافت.

از تو آموختم. . .

 

 

 

 

از تو آموختم که هیچ چیز در این دنیا پایدار نیست 

از تو آموختم که گذشت در زندگی معنا ندارد 

از تو آموختم که هیچ گاه دروغ نگویم

از تو آموختم که صبور بودن حاصلی جز فنا شدن ندارد 

از تو آموختم که در برابر همه کس روحیه ای انتقام جو داشته باشم 

از تو آموختم که برد هر جمله به موقعیت مکانی و زمانی آن جمله است 

از تو آموختم که در اوج شادی گریه کنم و در اوج گریه بخندم 

از تو آموختم که هیچ گاه مهربان نباشم 

از تو آموختم که هیچ چیز مهمتر از خودم نیست

از تو آموختم که ناامیدی بهتر از امید واهی است 

از تو آموختم که در هر شرایطی حوادث را به بدترین وجه ممکن تعبیر کنم 

از تو آموختم که اعتماد همه چیز را میسازد؛هیچ وقت اجازه ندهم این حس در کسی از بین برود

از تو آموختم که برای هر چیزی قیمتی تعیین کنم؛حتی رفاقت! 

و بالاخره. . . 

از تو آموختم که هیچ گاه مغرور نباشم!!! 

 

حرف آخر:زمان به من آموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست بوسیدن قول ماندن نیست و عشق ورزیدن ضمانت تنها شدن نیست!!!

انتظار

 

 

روز شماری میکنم و این دفعه من انگشتای دستمو یکی پس از دیگری میبندم تا روزی که همشون بسته شه و بشه یه مشت،مشتی که یه دل توشه،دلی که بعد از یه هفته میخوام به دستش بیارم.انقدر مشتمو سفت میکنم که دیگه از دستش ندم و نرنجونمش. 

  

اصلاحیه:شایدم بعد از یک ماه...دو ماه...و...بالاخره روزی که لبخندو رو لبت ببینم دوباره!!!  

 پینوشت:بلدرچین،تا اون موقع مواظبش باش!!!! 

 حرف درگوشی:یه دوست مغرور میتونه بهتر باشه از یه بلدرچین ریغو!

ادامه مطلب ...

دلخوری نه قهر

 

حق داری قهر کنی ولی حق نداری حرف نزنی.این یه قانونه 

 

پینوشت:وقتی انتظار میکشم تا چیزی که واست گرفتم زودتر بهت نشون بدم و اونوقت تو نیستی پس حق دارم دلخور باشم!!! 

پینوشت۲:همیشه از قضاوتهای یکطرفه بدم میاد.

قهر

وقتی حرف نمیزنی یعنی قهری.وقتی سرت همش تو گوشیته و چایت رو باید دست نخورده و یخ زده بریزم تو سینک ظرف شویی یعنی قهری. وقتی مثل حالا پر از بغضم و به روی خودم نمیارم یعنی قهرم...

وقتی بوس نمیخوام یعنی قهرم...


 پی نوشت: وقتی هنوز اونقدر مغروری که 5 min حاظر نیستی منتظر بمونی یعنی یه دعوای بزرگ !!

مُنحنی های . . .

کنارَتــ  که هسـ تم عمیقـ تر نفس میکـِــشـَم

هوای ِ با هم بودنمان را میبـَـلعــَم

مُبـتـَلا تر میـ شـوم!! 

  

 پی نوشت: قدم زنان در خیابانی نا آشنا وقتی گربه ها به هر جا سرک میکشند,  

               الف سین چــ

حریر موهات

خیلی وقته تنم نسوخته از داغی ـ نفست

خیلی وقته با چشمایِ پر از شهـ ـوتت زُل نزدی تو چشام

خیلی وقته آروم نگرفتم تو آغوشت

خیلی وقته..

دلم تـَنـگِـتـه عـزیـزترینـَ ــم