خطر صعود. . .

بالا رفتن آسون نیست.هواستو جمع کن و ببین پاتو کجا میذاری. 

  

توجه کن به علایم:        خطر!   خطر!  

 

 

                         خطر صعود!!!!!! 

 

دیوونه بازی

نگام میکنی و میگی
آخ..
دلم تنگ شده بود
محکم بغلم میکنی
چشام و میبندم
به این فکرمیکنم که چند وقته ندیدمت
به خودم که میام لبام خیسِ خیسِ..

این روزها به این فکر میکنم که تو وحشی ترین دختر دنیایی!


پی نوشت: وقتی تو جاده هم بنزین تموم میشه هم گازت! چاره ای نداری خودتو به راننده  تریلی 18 چرخی بچسبونی که واسه آدرس گرفتن به ماشینت نزدیک میشه و متقاعدش کنی که باید تو و دوست دخترت رو تا نزدیکترین پمپ بنزین برسونه

تنها در خانه 2

دستام و میگیریـ تو دستاتـ
نگام میـ کنی
دلتنگـَـم اَساسی
لباتو میاری نزدیک
همه یــِِ  آب دهنت و میـ بَلــْ ـعَـم

آغوش تو گناه نیست

  آغوش تو گناه نیست 

من در آغوش تو آرامش یافته ام

که هیچ گناهی با آرامش مأنوس نیست

آغوش تو گناه نیست

من در آغوش تو امنیت را احساس کرده ام

که در هیچ گناهی امنیت محسوس نیست

آغوش تو گناه نیست

من در آغوش تو تمام زیبایی را لمس کرده ام

که در هیچ گناهی زیبایی ملموس نیست

پس امانم بده

که تا ابد در دل این زیبایی  

آرامش یابم ..

۴ مرداد

آهای غریبه ی دیروز - مارال صالحی-

آنقدر آشنا شدی که امروز تک تک خطوط جسمت را از بَرَم!

 من از این آشنایی خوشبختم