بخت سپید

برخی نامش را *بخت*گذاشته اند 

                           و برخی دیگر*اقبال*! 

اما من آن را 

             * پیشانی نوشت*هر انسانی میدانم. 

بختی که گاهی به سرمای زمستان می ماند 

وگاهی به سپیدی برفهای آن.

bbq & دوستش نی نی

bbq                                                   دوستش نی نی


ادامه مطلب ...

شریک زندگی من...!

ـــ من هنوز دلایل شما برای عروسی با خودمو نشنیدم...
ـــ اوم...من اصلا به زیبایی اهمیت نمیدم...!!این مهمترین دلیلی بود که...

ـــ گمشو بیرون پسره احمق!


مکث: تقدیم به تو

..........!!!!!!!!!

یه روزی 

          یه جایی 

یه جوری 

          یه کسی 

یه چیزی 

 

صبر داشته باش.......... 

شب یلدا و دل خوشی

یه شب یلدای دیگه هم گذشت و مثل همیشه: 

آجیل-میوه-تنقلات-و...............من که تا خرخره پر شدم و در حال ترکیدنم 

خیلی خوش گذشت 

امیدوارم همه شب یلدا رو با دلی خوش گذرونده باشین 

دلخوشی رو باید به وجود آورد.....همین نزدیکی هاست