با تو تنها با تو هستم

 

آفتاب مهربانی             سایه تو بر سر من 

ای که در پای تو پیچد    شاخه نیلوفر من 

با تو تنها با تو هستم     ای پناه خستگیها 

در هوایت دل گسستم   از همه دلبستگیها 

هیچی

کارخونه رو دوست ندارم

                                      

رتبه عالی


پی نوشت:هیچ گاه در یه رستوران خوب مهمانی نروید شاید رئیس پایگاه مقاومت که گواهی پایان دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر تو را با رتبه عالی امضا کرده  شما را آنجا ببیند!

پی نوشت ۲: یه ضرب المثل راه پله ای میگه: هرکی خربزه میشینه پای لرزشم میشینه؟

پی نوشت ۳: وقتی مسافرت میروید همیشه مواظب سنجاقک ها باشید

مکث:سعی کنید با آیینه ماشینتونم خاطره ای فراموش ناشدنی بسازید!!!؟؟

آغوش تو

 

 

آغوشتو به غیر من به روی هیشکی وا نکن           منو از این دلخوشی و آرامشم جدا نکن

من برای با تو بودن پر عشق و خواهشم              واسه بودن کنارت تو بگو به هر کجا پر میکشم

منو تو آغوشت بگیر آغوش تو مقدسه                  بوسیدنت برای من تولد یک نفسه

چشمای مهربون تو منو به آتیش میکشه              نوازش دستای تو عادته ترکم نمیشه

فقط تو آغوش خودم دغدغه هاتو جابذار               به پای عشق من بمون هیچ کسو جای من نیار

مهر لباتو روی تن و روی لب کسی نزن                فقط به من بوسه بزن به روح و جسم و تن من 

 

  خاطره نگاشتی برای آن روز : ۱ واحد وصایای امام ( ره ) پاس شد .

تولدت مبارک

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.
امروز روز توست... تولدت مبارک.