آیینه

به آیینه نگاه کن:

تا حالا فکر کردی که تو تصویر اونی یا اون تصویر تو؟

فاصله بین تو و اون فقط به اندازه یک حرکته!

اینکه کی اول شکلک در بیاره

 یا کی دستشو تکون بده

تا حالا دلت نخواسته که جای اون باشی؟

 شایدم اون حسرت جای تو بودنو بخوره!!!!!!!

شاید روزی ما با حسرت از آن سو به این سوی زندگی نگاه کنیم!

و شاید همین حالا تصویری بیش نباشیم! 

خاطره نگاشتی برای این روزهای خوب

هوایی زمستانی,سرد,برفی

دشتی پر از برف,سپید,کوه هایی بلند. . . سرد

من,تو,گربه ایی آرام (دل درد) و کله ای که مدام جلو بود                                      88.11.9

                       .....................................................................

یه روز دیگه که حس خوبی داشتم به خاطر همراهی تو برای قدم زدن تو پیچ و خم زندگی

                                                                                                                                 88.11.10      

                       ......................................................................

آقای قل قلی,استرس,خنده

تلفن گربه,پسر خاله,الو . . . تق

یه چایی بیار,ریسه,امضا

اینو چیکار کنم,بکن تو . . .,اینو بزنید تو پریز

آقای باقری,خانم طالبی گفتن هفته دیگه خط وصل میشه!

. . . : خانوم طالبی غلط کردن

بفرمایید چایی!نه مرسی!اصرار. . . باشه (از من خوششون اومده بود فکر کنم)

                                                                                                                         88.11.11

پی نوشت:خودم کم میبینمش,تموم مدت از جلوم جنب نخورد 

پی نوشت 2:بازم فقط 3 نفر میفهمن چی نوشتم. من,اون ,گربه وحشی