روزهای تو

خانوووم مهندس

                اولین روز کاری خوش میگذره!


اگر از حال ما جویا باشید !!!

                 ملالی نیست جز دوری شما

روزت مبارک

"میدونی قشنگی زندگی به چیه؟اینه که تو بی خبر باشی و یکی دیگه بخاطر تو با خدا راز و نیاز کنه.عزیزم برات دعا میکنم". 

 

اینو وقتی تو بد مخمصه ای بودم از طرف مامان رسید به من که روحیه عجیبی بهم داد.امیدی بود تو اوج نا امیدی.خیلی دوستت دااااااااااااارم

  

                        مامان روزت مبارک

کوچولو خوش اومدی

می نویسم تا شادی امروزمو ثبت کنم   

 

 

روز شماری می کنم برای لحظه اومدنت.کمتر از ۹ماه مونده تا چشمای قشنگتو باز کنی و پاهای کوچیک نخودیتو به این دنیا بذاری!  

 

۹ماه؛۹هفته؛۹روز؛۹ساعت؛۹دقیقه و بالاخره ۹ثانیه...آره همه اینارو به جون می خرم تا لحظه ای که صدای گریت به گوشم برسه و بگم: 

 

  

خاله جونم خوش اومدی   

 

سه شنبه ای که بودی

سه شنبه ای که بودی , چهار شنبه ای که نبودی و پفکی که هنوز هم نخوردمش


هر چه بادا باد!!!!

از گذشته تجربه بگیر 

از حال لذت ببر 

تا در آینده ای نزدیک طعم شیرین خوشبختی رو بچشی  

فکر کنم که فردا چی میشه؟ 

غصه چیزی که ندارمو بخورم؟ 

نه عزیییییییییییییییزم!!!!! از چیزی که دارم لذت میبرم.این عقیده و شعار من تو زندگیمه! 

 

لذت میبرم از امروز؛ 

هر چه بادا باد !!!!!! 

آخرین معشوق


با من بگو از عشق ، ای آخرین معشوق ، که برای رسوایی دنبال بهونه ام

با بوسه ی آروم ، خوابم رو دزدیدی ، تو شدی تعبیر رویای شبونه ام

من تو نگاه تو ، دنیامو می بینم ، فردای شیرینم نازنین من

چشمای تو افسانه نیست ، که تموم خواب و خیالم بود

تقدیر من عشق تو شد ، که همیشه فکر محالم بود

شب های تنهایی هم رنگ گیسوته ، آغوشتو وا کن بانوی مهتابی

دلواپسی هامو با خنده ی کم کن ، که تویی پایان تردید و بی تابی

من تو نگاه تو ، دنیامو می بینم ، فردای شیرینم نازنین من

چشمای تو افسانه نیست ، که تموم خواب و خیالم بود

تقدیر من عشق تو شد ، که همیشه فکر محالم بود


Special Tanks To My Best Friend Arghavan-Tp